2013. március 14.

Tányérdesszert

A nevét még nem tudom..




Hirtelen ötlet volt ez a kis desszert. Sacher tortát sütöttem aznap, a tetejét meg kellett skalpolnom, mert kissé megemelkedett és szerettem volna, ha egyenes a teteje, mikor a csokival bevonom. A megmaradt kis darab tésztát tömtem épp a számba, mikor összemorzsoltam egy kis darabot..a sötét csokis morzsák kívántak  hogy meglocsoljam azzal a pálinkás lével, amiben a meggyek már egy hete pihentek. (ez egy másik torta hozzávalója volt)

A héten végre vettem egy desszertgyűrűt-régi vágyam volt már ez a kis fém darab, amitől olyan elegáns tud lenni a legegyszerűbb semmiség is. Szóval beindult a fantáziám és rátettem egy tányérra a gyűrűt, beletömködtem az aljába egy kis morzsát a tortamaradékból. Meglocsoltam a pálinkás meggylével, aminek már az illata részegítő volt. Szorosan egy réteg meggy következett, majd végül a tejszínnel lazított édes sajtkrém a gyűrű mereméig..

Fél órára a fagyasztóba tettem, így tartása lett a krémnek..

..és a végeredmény egy szem meggyel a tetején, mint egy megkoronázva az "édeset".




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...