2014. február 2.

Ismerjük meg egymást újra!





Most undok leszek, de őszinte,- nem nagyon szeretem a játékokat, a megosztós, a kitárulkozós, az áruld el, hogy milyen vagy Te típúsút, mert én csak a sütikről akarok írni, nem magamról.
De, ha már jó páran felkértek és vették a fáradtságot, hogy meséljenek magukról, aztán még rám is kíváncsiak, akkor erre nem illik nemet mondani.

SZERA ötlete volt, hogy ismerkedjünk. Igaza lehet, mert eléggé "elszemélytelenedett" és "elszemtelenedett" :) a világháló. A barátok is sokszor, csak a neten keresztül kommunikálnak.

Szerettem azt, amikor a "nyolcvanas évek"-ben a postást kellett várnom, hogy megérkezzen a várva várt levél a "kedvestől".. de jó is volt, majd újabb egy hét, míg a válasz hozzá is eljutott-meg volt ennek a varázsa. 
Most rögtön akarunk mindent, és lehetőleg azonnal :)

A felkérést a következő bloggerináktól kaptam,

 amit ezúton köszönök :)


A felhívás a következő:
1. Linkeld be azt, aki kiválasztott téged,
2. Ossz meg magadról 7 olyan dolgot, amit még eddig nem        ismerhettünk és fontosnak tartasz,
3. Az általad kiválasztott 7 bloggert linkeld be az oldaladon,
4. Értesítsd őket, hogy Te rájuk lennél kíváncsi.

Akkor legyen 7 dolog, ami én vagyok:

1. Magas az igazságérzetem ,sokáig rejtegettem-de a korral  bátrabb lettem.
2.Gondolom nem vagyok egyedül,amikor azt mondom-fotózás:
igen, engem is megfertőzött-mindegy mi a téma, mostanában főleg a desszertek,de ez is a szabadság iránti vágyamat fejezi ki- állítólag.











3.Imádom a "gengsztereket"-azaz a '20-as éveket. A divatját, a zenéjét, az art-deco-t, mint stílust-a lakberendezésben, tárgyakban, aztán a filmekről nem is beszélve.
Épp a Corleone család történetét olvasom, a Keresztapa előzményeit.






4. Rajzolok-ez genetikai dolog nálunk, szüleim is szépen rajzoltak, aztán általán iskolában Szikra János festőművész volt a rajztanárom, majd sokáig semmi. '96-ban  lakberendező lettem, imádtam a tereket, a perspektívákat rajzolni-ez azóta is szerelem-persze most nem ezzel foglalkozom, de ha van egy felkérés benne vagyok :)

5. BOR-azaz inkább vörösbor, vagyis inkább csakis száraz, testes vörösbor -ez a gyengém, csak ez jöhet szóba, ha alkoholt iszom.

6. Piték -ez a mániám, de azt tudjátok.


7. Ez csúnya lesz: alkalmatlan vagyok növényeket életben tartani-általában egy virágzásik bírják nálam, aztán kinyírom őket. Nem direkt-komolyan.

+ egy: sajátos humoromat néha a férjem sem értékeli
-vagy nem érti :)  


Szerintem túl is teljesítettem a kitárulkozást, akikről szívesen olvasnék hasonló-akár vicces dolgokat,Ők:

-mert nem felejtettük el :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...